czwartek, 7 marca 2013

Widelec i Łyżeczka...

... czyli "stało się" ;)
Założyłam osobne miejsce na zilustrowane przepisy. mam nadzieję, ze pomysłów mi nie zabraknie, a i czasu wolnego uda się więcej wyskrobać na ten projekt :)

Tymczasem zapraszam w odwiedziny - narazie na blogu znane Wam stąd przepisy na wykorzystanie wanilii oraz czekoladki. Następne już powoli się rysują :)


Well... I decided to make a blog with my illustrated recipes. There are only two by now, you know from this place, but there are more to be posted.  Fork and Spoon are inviting you :) Click the image above to go to the new place.  Enjoy!

7 komentarzy:

  1. niestety przepisy są nieczytelne, za małe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w trakcie opracowywania przyjaźniejszego wyglądu następnych przepisów. Obecne niestety trzeba kliknąć, by je powiększyć.

      Usuń
  2. Super, trzymam kciuki za powodzenie projektu... oczywiście dla własnej frajdy i przyjemności :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie świetne:D Będę zaglądać i karmić oczy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajowska stronka!!! zwł. jeśli o grafikę chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje od dawna, a dziś w przypływie pozytywnych emocji - pierwszy raz skomentuje: ) Uwielbiam Twoje projekty, wiele z nich było dla mnie inspiracją (choć niestety nie posiadam Twojego talentu). Na pewno będę tu nadal wpadać, bo pomysł z ilustrowanymi przepisami również przypadł mi do gustu. A żeby nie było za słodko to piszemy "na razie" : ) Pozdrawiam/Rosemary

    OdpowiedzUsuń