środa, 8 maja 2013

Warsztaty w Krakowie?




Krakowianki i Krakowianie oraz każda możliwa Osobo, która może mieć pomysł!
Po kilku zapytaniach, które otrzymałam, błąka się po mojej głowie myśl, że może jednak możliwym byłoby zorganizowanie warsztatów w dawnej stolicy Polski? 

Zebrałaby się grupa chętnych na rysunkowo-kartkowe zajęcia? 
Może macie pomysł, gdzie można by je zorganizować; do kogo się zgłosić po wynajem sali? 
Może da się jakoś sprytnie miejsce jakoś zorganizować dla skrzykniętej grupy?
Będę wdzięczna za każdą informację.

7 komentarzy:

  1. ja chetna, ale dopiero w sierpniu bede w krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę tak dość dużo do przodu - gdzieś w okolicy wczesnej jesieni może tam udałoby się coś zorganizować.

      Usuń
  2. Polecam Meli-Melo, są bardzo otwarci (a w zasadzie otwarte :) na takie akcje.

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja jestem już dziś chętna na takie warsztaty :) nawet już w czerwcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również polecam Meli -Meli. W grudniu robiłyśmy tam min. warsztaty Enczowe. Bardzo fajne muejsce i świetne właścicielki. W tym roku zamierzamy tam wrócić. ..

    OdpowiedzUsuń