czwartek, 12 września 2013

Zeszytowe Potwory :)

Michelle co jakiś czas organizuje wspaniałą akcję pod kryptonimem "Projekt:Zeszyt", w której może wziąć udział każdy, kto ma ochotę trochę potworzyć, a później otrzymać magiczny zeszyt. Całość polega na tym, że po zebraniu odpowiedniej liczby chętnych, każdy uczestnik ma za zadanie stworzyć kartki, które wpięte będą w notes. Każdy robi wielokrotność swojego projektu karty w ilości odpowiadającej ilości osób w zabawie. W efekcie powstają niesamowite zeszyty, które Michelle dzielnie spina z nadesłanych do niej kart i rozsyła po uczestnikach.

Ja w tym roku przygotowałam kartki z szarego papieru, który potraktowałam maską i żółtą mgiełką. Na koniec na każdą wskoczył inny Potwór :)




Było ich razem ponad 60, a tak się prezentują w zbiorczej mozaice:


9 komentarzy:

  1. strasznie piękne potworki, cieszę się, że tym razem udało mi się załapać na tą edycje i mam równie piękny zeszyt w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten zbiorczy to rentgen mojego mózgu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :) Całkiem wesoło masz zatem w głowie :)

      Usuń
  3. O rany! Cudne chłopaki!
    Myślę że zbiorcza mozaika byłaby świetną okładką notesu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki! :) A okładkę zaprojektowała nam w prezencie Michelle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój potwór (przedostatni w piątym rzędzie) - magicznym zrządzeniem losu jest do mnie mentalnie podobny. W chwilach stresu mam analogiczne oblicze ;) Serdecznie dziękuję i zapewniam, że jest u mnie kochany i czule doglądany ;))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne potworki :).
    Zazdraszczam zeszytów.

    OdpowiedzUsuń