niedziela, 28 września 2014

Wieści z mojego świata oraz rozdawajka :)

Hej ho :)
To, że tu cisza, nie znaczy, że nic się nie dzieje - wręcz przeciwnie.
Na szkicownikowym blogu (klik, klik) staram się dzielnie brać udział w Dryszkowym wyzwaniu i co tydzień coś porysować. Natomiast w czasie wolnym od codziennej pracy miałam przyjemność współpracować z marką Latarnia Morska (marka własna scrap.com.pl) i stworzyć dla niej potworną kolekcję:

Hello :)
All that silence on the blod doesn't mean that I do nothing at all ;) 
On the sketchblog (click, click)I try to draw something every weekend. 
And on my spare time from the regular work I had a pleasure to design new collection for Latarnia Morska (scrap.com.pl):


W jej skład wchodzi album z wesołą otwartą paszczą; małe tekturkowe potworki i akcesoria, które można jednemu z nich wkładać w łapki; dwie maski/szablony (wielooki potwór i w potworny deseń), dwa zestawy badzików i dwa stemple (napis i potwór z balonikiem). Mam nadzieję, że te projekty przypadną Wam do gustu i znajdziecie coś, co możecie wykorzystywać w swoich pracach (szalenie miło mi będzie je oglądać i widzieć, więc pochwalcie się proszę, jeśli coś potwornego wykorzystacie :) ).

You can find here: an album base (monster with open mouth), little monsters and accesories cut from beermat, two masks/stencils, 8 badges and two rubber stams (words in Polish and a picture of a monster with a baloon). I hope you enjoy it :)

Dla tych z Was, którzy chcieliby zaopatrzyć się w całą kolekcję, przygotowałam potworną rozdawajkę:
For those of You who would like to have all the designs from the collection I prepared candy:


Aby zostać posiadaczem takiego wesołego kompletu, wystarczy zamieścić powyższe zdjęcie u siebie na blogu/stronie i wyrazić chęć udziału w zabawie w komentarzach. Zgłoszenia przyjmuję do północy 11 października 2014. Niedziela 12.10 będzie dla kogoś dniem szczęśliwym, bo zostanie przeprowadzone losowanie.
Do zabawy zapraszam również osoby spoza granic Polski :)

If you would like to join the candy - put a photo above on your blog and write a comment. I will wait till the midnight 11.10.2014 and will draw a lucky one on the 12.10.2014 :)
The candy is open for everyone - I'll send abroad :)

29 komentarzy:

  1. Piękny zestaw- mało jest takich wesołych i pomysłowych rzeczy! Brawo! Chętnie przygarnę je i potworzę z moimi dziećmi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ miłe te potwory :) Ustawiam sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Potworki podbiły moje serce od razu! Akurat będą cudnie pasowały na zaproszenia urodzinowe (syn akurat 12tego ma urodzinki!), więc wczorajsze zakupy wykorzystam, ale chętnie przygarnę więęęęęęcej potworków :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O matulu, jakbym chciała te potworki!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastycznie! uwielbiam potworki! może jeszcze pokusisz się o nową kolekcję papierów - niech żyją potworki! i jeszcze kilka stempli. banerek wstawię jutro, bo nie mogłam się oprzeć radości i wstawiam gorący komentarz, a nie opanowałam wstawiania zdjęć na tablecie. pozdrawiam i proszę o więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna kolekcja. Post już gotowy http://melodia-tomik.blogspot.com/2014/09/potfornie-cudna-kolekcja.html

    OdpowiedzUsuń
  7. potwornie chciałabym go mieć jest cudny!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuda! Z chęcią się zapiszę :) Banerek zamieściłam na pasku bocznym swojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. urocze potwory! informacja o rozdawajce już jest u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja! Bardzo chętnie przygarnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Potworna kolekcja jest rewelacyjna i chyba jedyna w swoim rodzaju, będzie wspaniałym dodatkiem do scrapów lub kartek dla milusińskich, a takież do kreatywnego wykorzystania podczas prac z dziećmi - chętnie przygarnę te potworki

    OdpowiedzUsuń
  12. Potworki są rewelacyjne :) Z taką ekipą scrapowa praca to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super zestawik :) Z przyjemnością i ja sprobuje szczęscia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No nie... Potwornie cudne. Moje potworki miały by świetną pamiątkę. Chętnie przygarnę. Pozdrawiam :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne! Chętnie je przygarnę :D Może mi się poszczęści :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie zgłaszam się do rozdawajki, bo kolekcja mega fajowska :) Pozdrawiam
    http://zuzuchanna.blogspot.com/2014/10/superowa-potworkowa-kolekcja.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne potworki! Chętnie wezmę udział w zabawie :-) Banerek już u mnie:

    http://handmadesyliks.blogspot.com/

    Pozdrawiam!
    Syliks

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny ten potworny zestaw. Pewnie, że chciałabym taki mieć, więc chętnie się przyłączę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne potwory :D - z przyjemnością się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapisuję się i ja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    decupogodzinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Haha, ale wspaniały zestaw! Radosny, kolorowy (co prawda tylko badziki są kolorowe, ale moja wyobraźnia już sobie resztę dopowiedziała, pokolorowała i dokleiła) i z jajem! Potwór z balonikiem skradł moje serce, no słodki jest po prostu jak kilogram cukierków. Gratuluję i oczywiście wyrażam chęć zaopiekowania się całym zestawem (a potworem w szczególności). Info na pasku bocznym: http://craft-loving-animal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komplet jest świetny, w niedzielę miałam okazję już zobaczyć badziki na żywo :-) i chętnie takiego potworka przygarnę!

    OdpowiedzUsuń
  23. jejciu ale wspaniały zsestawik potworkowy,zapisuje się oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  24. Dopisuję się do kolejki. Bardzo fajny komplecik i z chęcią stałabym się jego właścicielką ;>
    Banerek na blogu http://dzastart-rekodzieloartystyczne.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ustawiam się w kolejce po te potworasy. :)))
    Banner: marteczki.blogspot.com
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  26. O jej o jej! Staję i ja w kolejce po te potworności :D :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. To ja się też przyłączam do zabawy. Dzieciaki byłyby zachwycone potworami (Ignac w szczególności :)). Zapraszam do mnie : takie-tam.com (tam też zdjęcie potworów). U mnie też rozdawajka :) - zapraszam

    OdpowiedzUsuń