poniedziałek, 1 grudnia 2014

Grudzień czas zacząć...

.. i odliczanie do Świąt. Dałam się porwac fali tworzenia grudniowników - czyli takich mini dzienników, gdzie dokumentuje się każdy dzień grudnia, od 1 do 24. Zobaczymy, czy mi tym razem wyjdzie (pierwszy taki notes stworzyłam chyba 2 lata temu, ale zapisałam całe 3 dni ;) ).
W tym roku prezentuje się tak:

So here it is the December. Some of the scrapbookers create mini albums to document this special time of the year from 1st to 24th and I made my own too ;) I have no idea if I could do it so nice as others, but will try :)
Here it is:


4 komentarze:

  1. Śliczny notes i super pomysł. Z braku czasu czegoś takiego nie założę, ale może kiedyś. To może być fajna zabawa, a oprócz tego notatki mogą być inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mama nadzieję, że w tym roku uda mi się go wypełnić :)

      Usuń
  2. Śliczny, i fajne papierki masz :) Ja już do mojego wkleiłam pierwszą fotkę :)

    OdpowiedzUsuń