niedziela, 8 marca 2015

Wiosenne porządki

Uhuhuu.. nawet nie wiedziałam, że mnie tu tak dawno nie było, a dzieje się u mnie, dzieje ;)
Zaprowadzam więc wiosenne porządki i publikuję prace starsze i nowsze, które udało mi się uwiecznić.
Poza tym ruszyłam z nowym puchato-potwornym projektem -> Fluffy Monster
Chyba najbardziej aktualną stroną obecnie jest mój fanpage na FB -> klik, klik, gdzie serdecznie zapraszam :)

Oh,my... It's been a while sice I last wrote here. Well some nice things happaned since then and I have luckily made photos of some of them :)
And I also started a new project - Fluffy Monster.


To tak na szybko kilka informacji i już pokazuję co i jak się działo:

W styczniu miała premierę kolejna potworna odsłona zaprojektowana dla Latarni Morskiej:
In the end of January There was a premiere of my newest collection for Latarnia Morska:


w której to kolekcji znaleźć można tekturkowe potworki z serduszkami, bazę do albumu, stempelki i button'sy :)

Powstało też kilka papierowych prac:
There have been some paper crafts too:

Kartka - voucher na specjalną okazję od wyjątkowej osoby:



Kartka na urodziny dla Pani Stomatolog:

oraz wpisy do wędrujących artjournali:

- u Urticy o inspiracjach:

- u Michelle o książkach:

- i najnowszy u Wolfann karmin, gdzie bazą wyjściową był namalowany motyw karminow ą farbą:

baza:

i co mi z tego wyszło:

To by było na tyle :) Miłego oglądania.
That's all for now. Have a nice time looking at my works :)

2 komentarze:

  1. Wow! Wszystko mi się podoba, ale pani stomatolog naj ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prace! Ostatni wpis do artjournala genialny! ogromnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń