środa, 3 sierpnia 2016

Eghmm...

.. no, tak...
Istniał tu kiedyś często uzupełniany blog, ale zarósł kurzem i pajęczynami, tak, że dziś ledwo się tu dostałam.
Nie jest tak, że nie działam i nic nie robię, ale jakoś serca do bloga mi zabrakło.
Jeśli ktoś jeszcze mnie pamięta z blogowych odwiedzaczy i kiedyś wpadnie tu przypadkiem, a nie zna moich innych miejsc w sieci, to zapraszam na facebookową stronę:


lub Instagram:


, gdzie w miarę na bieżąco wrzucam to, co ostatnio się u mnie wydarza.


----
Well, long time ago it was a blog... 
I had no heart to write here from some time, but you can still  find me on the Internet - on facebook and Instagram - the links are above.

4 komentarze:

  1. No ja nie facebookowa jestem, ale wiernie czekam na jakieś okruszki... Pajęczyny precz i może coś od czasu do czasu tu wpadnie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście do ogladania fanpage'a na Facebooku nie trzeba zakładać tam konta :) Nie obiecuję, że tu nagle zacznę działać, ale może kiedyś coś się pojawi. Pozdrawiam ciepło i dziękuję, że jestes!

      Usuń
  2. Eghmm... tam właśnie zaglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniele, cieszę się bardzo :)

      Usuń